Een goed product leveren is één ding, maar net zo belangrijk is het leveren van goede service. Het achtkoppige serviceteam van Sidcon zorgt ervoor dat de ondergrondse perscontainers worden geïnstalleerd en onderhouden. En dat storingen worden verholpen en zelfs voorkomen. Dagelijks rijden er 4 voertuigen door heel Nederland om preventief onderhoud uit te voeren en storingen te verhelpen. Bij het onderhoud wordt met een flexibele planning gewerkt, zodat we altijd tijd hebben om snel te kunnen reageren op storingen.
De organisatie omtrent onderhoud
Bij de ondergrondse perscontainer wordt 1 keer per jaar onderhoud uitgevoerd. Tijdens dit onderhoud worden verschillende onderdelen gecontroleerd en schoongemaakt, geplande reparaties uitgevoerd en waar nodig onderdelen preventief vervangen. Hiermee zorgen we ervoor dat de ondergrondse perscontainer een zeer lage storingsfrequentie heeft. Dat dit lukt is terug te zien in de storingsmeldingen van 1.350 persen. Gemiddeld heeft een ondergrondse perscontainer slechts één keer per jaar een storing, variërend van een kapot lampje tot een defecte trommel.